تفسیر و نظر شما از عکس زیر چیست؟
لطفا برداشت خود را از عکس زیر در قسمت نظرات بیان کنید.

+ نوشته شده در جمعه سوم تیر ۱۳۹۰ ساعت 15:14 توسط مدیران آینده
|

من خدا را دارم،كوله بارم بر دوش،سفري مي بايد!سفري بي همراه،گم شدن تا ته تنهايي محض،سازكم با من گفت: هر كجا لرزيدي،از سفر ترسيدي،تو بگو از ته دل،من خدا را دارم